..

Jag vet inte var jag ska börja men jag känner att jag behöver skriva av mig lite. Just nu mår jag inte speciellt bra, ska när som helst dra och snacka lite med Stina och sen hem till Anielle för att sova där inatt.

Vet inte vad jag ska känna eller hur jag ska reagera, känner mig bara äckligt jävla tom. Känns som att man har förlorat en del av sig själv och jag saknar det, redan. Det är slut mellan mig och min kille och inte för känslorna utan för att det bara inte funka. Okej, bra inga mer frågor nu :)

Vi kommer alltid förbli grymma vänner, så han kommer alltid finnas vid min sida. Och en annan sak däremot som jag är grymt glad över är att jag har bestämt mig för att skaffa körkort i sommar! Hur grymt är inte det då. Ansökan om tillstånd till att få ta körkort är redan betalt, tack Eva ! Så nu är det bara att köra hårt.. !



Kommentarer
Postat av: Emmsi

Älskar tightsen!! Berättar du vart du köpt dom? (:

2011-02-19 @ 15:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0