Hemma igen!

Nu är jag hemma från en sjuk kväll.. Var på party med Stina och Alessandro i Bergsjön med min vän Melissa och hennes vänner. Det var sjukt!!!!

På vägen dit satt vi på bussen med någon bög som sjöng både alladin, "det är bögarnas fel" och pratade om att vi borde skaffa ett kommunistiskt parti... ASSÅ WTF !

Det enda jag tänker på nu är den äckliga skolan och aah. typ dig. Men fan, funderar på att plugga lite nu men vet inte hur bra det kommer låta då hahaha.. EH. a, godnatt <3

En läskigt suddig bild från ikväll hahahhaa


Kommentarer
Postat av: Hilal

aha så du har varit o festat.. då förstår jag varför du beter dig så som du gör på facebook.. ncncncncn biltema och sånt

2011-02-27 @ 02:14:20
URL: http://hilals.blogg.se/
Postat av: flygt

Hahhaahha ja vad tror du. Men det spelar ingen roll om jag festat, är likadan ändå ;) Kanske lite mer känslig bara hahahha!

2011-02-27 @ 02:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0