jag vet inte varför

Gårdagen var sjukt rolig. Först var jag och repade och sedan stack jag och stina hem till mig och skulle plugga. Efter ett tag hörde min kompis André av sig och undrade om jag ville med på party så vi stack dit. As chill med bra människor. Vi rökte vattenpipa (yeeey) och drack.

Nu ligger jag hemma hos Alessandro, sov här inatt med bebis Stina! Jag vet inte varför det är så himla skönt att dricka för stunden, bland annat för att slippa tänka på vissa personer. Det är som att man försöker supa bort sina känslor och när man vaknar så finns dom ändå kvar. Så jävla jobbigt.. 

Jag kan inte vara helt normal mot dig, inte än. okeeey.
need your love, i need your hand. like a child who playes in sand.. WHA
Aja idag ska jag, Stina och Alle till något party i typ bergsjön! Hoppas kvällen slutar lyckad ikväll också :)
Puss





Sov med smink inatt, inte okej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0